Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών κόλλων - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις παγκόσμιες περιοχές Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, παρουσιάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και του τζίρου.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 16 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση βιολογικών κολλών. Παρουσιάζονται η κατανάλωση και ο τζίρος για κάθε χώρα.
Επιπλέον, ο τζίρος για τις διάφορες εφαρμογές των κολλών αναλύεται: Χαρτί, Συσκευασίες, Κατασκευαστική βιομηχανία, Ξυλουργική και άλλες εφαρμογές.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών κολλών, οργανωμένα με σαφήνεια σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τζίρο, τα κέρδη, την γκάμα προϊόντων, τις εγκαταστάσεις παραγωγής και ένα σύντομο προφίλ. Λεπτομερή προφίλ παρέχονται από 36 κατασκευαστές.
Σελίδες: 170
Προφίλ χωρών: 16
Προφίλ εταιρειών: 36
Έκδοση: 1
Δημοσίευση: Ιούνιος 2023
Η Ceresana έχει εξετάσει την παγκόσμια αγορά για τις μεμβράνες από βιοπλαστικά:
Κεφάλαιο 1 παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς για τις βιολογικά βασισμένες μεμβράνες από πλαστικό - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις περιοχές Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός και υπόλοιπος κόσμος, εξετάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και των εσόδων.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 11 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση και έσοδα από μεμβράνες. Η κατανάλωση αναλύεται ανά τομέα εφαρμογής: συσκευασίες τροφίμων, συσκευασίες καταναλωτικών αγαθών, άλλες συσκευασίες, γεωργικές μεμβράνες και άλλες μεμβράνες. Η μελέτη αγοράς παρέχει δεδομένα για διάφορους τύπους βιοπλαστικών σε μεμβράνες: πολυγαλακτικό οξύ (PLA), πλαστικά με βάση το άμυλο, άλλα βιοδιασπώμενα πλαστικά, βιολογικά βασισμένα αλλά μη βιοδιασπώμενα πλαστικά.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών μεμβρανών από βιοπλαστικά.
Μια επαγγελματική εμφάνιση για νέους και υπάρχοντες πελάτες, περισσότερες αιτήσεις από το διαδίκτυο. Ξεχωρίστε στο Google και γίνετε εύκολα βρίσκονται. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) με το Web360.
Αυξήστε την ορατότητά σας για νέους και υπάρχοντες πελάτες και δημιουργήστε πολύτιμες ερωτήσεις στην κατάλληλη στοχευμένη ομάδα - με το πακέτο Web360 ειδικά για το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEA/SEM)
Ο ανταγωνισμός για τους καλύτερους επαγγελματίες αυξάνεται: τόσο όσον αφορά τους ειδικούς και τους διευθυντές όσο και στην προσέλκυση νέων ταλέντων. Τι μπορεί να κάνει ο δημόσιος τομέας για να προσαρμοστεί επιτυχώς σε αυτό το πλαίσιο; Περισσότερα στην ιστοσελίδα της Kunze + Stamm GmbH.
{"E-LEARNING AUFBAU:":"ΔΟΜΗ E-LEARNING:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Μάθημα 8: Πρακτικές συμβουλές για την εφαρμογή","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Μάθημα 4: Περίπτωσης χρήσης πελατειακής νοημοσύνης","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Προοπτική: Υποστήριξη στην εφαρμογή","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Αποδεδειγμένες τακτικές για την εφαρμογή","E-LEARNING FEATURES:":"ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ E-LEARNING:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Βελτιώστε την κατανόηση των πελατών σας με βάση τα δεδομένα","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Υψηλά διαδραστική εκπαίδευση 6 ωρών","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Επικεντρώστε τις ομάδες πωλήσεών σας στους απόλυτους κορυφαίους πελάτες σας","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Μάθημα 5: Βασικές αρχές τμηματοποίησης πελατών","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Επαγγελματικό πιστοποιητικό μετά την ολοκλήρωση","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Μάθημα 6: Μοντέλο τμηματοποίησης πελατών","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Μοναδική αγορά - χωρίς συνδρομή","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Μάθημα 1: Βασικές αρχές πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Μάθημα 3: Δεδομένα πελατειακής νοημοσύνης","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ E-LEARNING:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-Πρόσβαση 24/7 μέσω διαδικτυακού λογαριασμού","Lektion 9: Abschlussquiz":"Μάθημα 9: Τελικό κουίζ","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Αναπτύξτε μέτρα για την αύξηση της αξίας","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Μάθημα 2: Διαδικασία πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Μάθημα 7: Ειδικές ενέργειες πωλήσεων ανά τμήμα","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Αναπτυγμένο από έμπειρους ειδικούς πωλήσεων"}
Εσείς και η ομάδα σας εργάζεστε καθημερινά για να ενθουσιάσετε τους πελάτες σας και να βρείτε λύσεις. Φροντίστε οι λύσεις σας να είναι επίσης ορατές - Μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα με το Web360.
Συνεχής βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να την αναλύσουν και να την αξιολογήσουν βέλτιστα.
Ο στόχος είναι να τοποθετηθούν οι λέξεις-κλειδιά στις TOP10 των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.
- συνεχής βελτιστοποίηση των TAG TITLE και των ALT attributes
- συνεχής ανάπτυξη συνδέσμων για την ενίσχυση των λέξεων-κλειδιών που πρέπει να βελτιστοποιηθούν
- συνεχής ανάλυση ανταγωνισμού
- λεπτομερής ανάλυση της τρέχουσας κατάταξης της Google και αποστολή μηνιαίας αναφοράς
Αριθμός: 3 λέξεις-κλειδιά
Μηνιαία χρέωση (καθαρή): 59,- ευρώ